Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Ως άνθρωπος που ακούει από heavy metal ως και mainstream beatάκια και κάποιες φορές σκυλάδικα σε φάσεις υπέρτατης καταστροφής, νομίζω θα μαι αρκετά αντικειμενικός.

Παλιότερα μου χαν πει το εξής : << Γιατί ακούς metal; Η metal είναι μουσική που βγάζει θυμό>>
Όπως έχω ακούσει και το : <<Ακούς beats; Πώς γινεται να τα συνδυάζεις με την rock;>>

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ΓΟΥΣΤΑ ! (alternative εκδοχή : Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα )

Πρέπει δηλαδή όλα γύρω μας να σημαίνουν κάτι; Πρέπει δηλαδή να ακούω blues όταν περνάω απογοήτευση; Ή μήπως να ακούω hip-hop όταν η τάδε κοπέλα που με ενδιαφέρει ακούει ; Είναι απίστευτο αυτό που γίνεται με την μουσική!

ΝΑΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, αλλά ποιός ο λόγος να μην ακούσω ένα τραγούδι που μου αρέσει όταν αυτό βγάζει θυμό και εγώ μπορεί να κέρδισα το τζόκερ;

ΟΧΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ για την μουσική που ακούω γιατί εγώ δεν σου 'κραξα τον Παντελίδη κλαψομούνη η κάτι τέτοιο...Θα κάτσω θα τον ακούσω όταν παίζει έξω απλά δεν θα τον ακούσω μόνος μου να τραγουδάει για τύπισσες που τον παρατάνε...

Πρέπει να ξεπεραστούν αντιλήψεις τύπου μην πας στην τάδε συναυλία Χατζηγιάννη γιατί θα είσαι gay κραγμένος ή Μ.Δ. (το πιστεύω και γω για τον συγκεκριμένο) ή μην πας στην τάδε ροκ συναυλία γιατί διακινούνται ναρκωτικά..! Ενώ κάτι Νίνο και Γονίδηδες δεν πίνουν όχι ρε! Καλά κρασιά σε όσους/ες το βλέπουν έτσι! Άποψή μου πάντα ! Peace ! Nick Cooze



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου